Leveringsbetingelser

Fragten tillægges ordren:
Fragtprisen er Kr. 61,25 for GLS med omdeling i DK. for alle pakker under 20 kg.

Hos NFT bestræber vi os altid på at levere din bestilling indenfor 1-3 dage i samarbejde med GLS. Leveringsperioden kan variere i forhold til weekend, ferie, helligdage. Alle forsendelser sendes, som pakker uden omdeling. Alle pakker har ”track and trace”, så du kan følge din levering. Det er dit ansvar som kunde, at oplyse den korrekte leveringsadresse. Det også dit ansvar, at der på adressen og postkassen er synligt og korrekt navn, så din pakke kan leveres. Skulle det ske at pakken kommer retur pga. forkert leveringsadresse, eller ikke synligt og korrekt navn på postkassen, er det dit ansvar som kunde, at betale for et ekspeditionsgebyr på 50,- (gældende i Danmark).

 

Fortrydelsesret/Returnering

Skulle du mod forventning ikke være tilfreds med din vare, skal returneringen af varen ske senest 14 dage efter købet hos NFT. Inden du returnerer din vare, kontakt os venligst pr. mail og gør opmærksom på hvorfor du vil returnere din vare. Varen skal returneres i ubrugt stand. Er varen taget i brug eller returneres den i forringet stand, forbeholder NFT sig at kunne afvise returneringen. Ved reklamation eller varereturnering, skal varen returneres til: NFT, Friis Hansens Vej 12F, 7100 Vejle, DANMARK. Du har, som kunde, det fulde ansvar for returneringen indtil den er tilbage fysisk hos NFT. Det vil sige, at du hæfter for bortkommelse og tab af pakken, der ikke ankommer til vores adresse. Send derfor ALTID med track and trace, så pakken kan spores. Varen skal returneres med det fulde indhold. Bemærk venligst, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Efter NFT har modtaget varen samt vurderet varens tilstand tilbagebetales varens pris, på den konto købet er foretaget på. Varer har reklamationsret på 24 måneder, omfattende materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke skader, opstået ved fejlagtigt brug, eller almindelig normal slidtage. Reklamation over fejl og mangler, bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen ved modtagelsen. Dette skal meddeles indenfor rimelig tid til NFT. (Senest varsles inden 14 dage fra varens modtagelse). Alle reklamationer videresendes til de respektive firmaer, der producerer varerne for NFT, hvorfor reklamationstiden kan variere.

 

Privatpolitik

Alle informationer og fortrolige oplysninger opgivet til NFT opbevares sikkert og er kun tilgængelige for vores betroede personale. Ingen personlige oplysninger, der registreres, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelig for tredjemand. Oplysningerne opbevares efter bogføringsloven i en 5-årig periode og slettes automatisk herefter.